Online talkshow 9 maart 2021

Geld.1 jpgdonderdag 25 februari 2021

De landelijke ChristenUnie lanceert op 9 maart een nieuw plan dat erop is gericht om duizenden jongeren uit de schulden te helpen.

Er is die dag ook een online talkshow, waarin we de verbinding willen leggen tussen Rotterdam en wat er in “Den Haag” de komende tijd staat te gebeuren. Er zal gesproken worden over de ChristenUnie-plannen op het gebied van armoede en schulden, in het bijzonder hoe gemeenten (Rotterdam, Amsterdam) en het Rijk hierin kunnen samenwerken. Daarnaast wordt er ingegaan op de Toeslagenaffaire. Don Ceder zal samen met één van zijn cliënten (gedupeerde in toeslagenaffaire) delen over hoe de toeslagenaffaire hen heeft geraakt en wat er dient te gebeuren om dergelijk onrecht in de toekomst te voorkomen.

De boodschap is helder. Dit-wil-je-niet-missen! De online talkshow wordt om 20.30 uur uitgezonden via https://www.youtube.com/christenunie, kijk ook eens op onze ’socials’: fb.com/christenunierotterdam (Facebook) en @christenunierotterdam (Instagram).