In gesprek over Wonen in Rotterdam? Kom naar het Wooncafé op 31 mei!

wooncafe banner
Door Webredactie op 8 mei 2023 om 11:25

In gesprek over Wonen in Rotterdam? Kom naar het Wooncafé op 31 mei!

Op woensdagavond 31 mei organiseert de ChristenUnie Rotterdam een politiek café over wonen. Een breed actueel thema wat iedereen raakt en de toekomst van onze stad bepaalt. Zeker nu het college bezig is met het maken van een nieuwe Woonvisie. Een uitgelezen moment dus om met elkaar dit onderwerp te bespreken.
We hebben verschillende experts uitgenodigd om met u in gesprek te gaan over onder andere de thema's dakloosheid, beschikbaarheid en betaalbaarheid van woningen en wonen is samenleven.

We hebben een prachtige plek gevonden centraal in Rotterdam. Namelijk in de Millenniumtoren, Weena 690 in Rotterdam, op de 23e verdieping zijn we welkom bij Tuesday. Van harte welkom vanaf 19.45 uur, de avond start om 20.00 uur.

Gerben van Dijk, burgerraadslid voor de ChristenUnie in Rotterdam is uw gastheer. We kijken uit naar een interactieve avond en sluiten af met een gezellige borrel waarbij u zeker even van het uitzicht moet genieten.

Komt u ook? Meld u aan via dit formulier. En deel het ook met andere geïnteresseerden, lid of geen lid van de ChristenUnie. We zien uit naar uw komst!