Fiets jij mee met de 'Tour de Rotterdam'?

tour de rotterdam banner 423x225.png
Door Webredactie op 24 mei 2023 om 10:22

Fiets jij mee met de 'Tour de Rotterdam'?

10 juni is het zover, dan organiseren we de ‘Tour de Rotterdam’. Een activiteit voor jou als lid. Om het seizoen af te sluiten, de zomer te vieren en jou te bedanken voor je betrokkenheid! We kijken ernaar uit om elkaar te ontmoeten en onze stad nog beter te leren kennen. Met deze Tour fietsen we (of met de auto) langs meerdere initiatieven in de stad die we als ChristenUnie een warm hart toe dragen, of waar we trots op zijn.

Programma
We zullen vanaf 13.00 uur (inloop) starten bij Sport Plaza Zuiderpark.  Hier is de gelegenheid om elkaar te ontmoeten, koffie en/of thee te drinken. Je kan zelfs proberen even kort een balletje te slaan op de Padelbanen (wij regelen de rackets). Daarna starten we de tour met een potje disk-golfen (frisbeeën) in het park!
Vervolgens stappen we op de fiets naar de kerk van de Nazarener, hier hebben we de tijd om de ‘Heilige huisjes food and fashion fair’ te bekijken. Daarna vervolgen we onze Tour naar de Tweebosbuurt waar Gerben van Dijk wat over deze buurt en het proces rond de sloopplannen zal vertellen. Als we nog tijd over hebben bekijken we een aantal street art kunstwerken in deze buurt om vervolgens onze Tour te eindigen bij het Wijkrestaurant Onder de Oranjeboom. Hier zullen we als echte Rotterdammers onze handen uit de mouwen steken en helpen met het klaarmaken van de maaltijd die we vervolgens met elkaar kunnen delen.

De middag zal rond 18.30 / 19.00 uur weer tot een einde lopen. Uiteraard ben je welkom om langer te blijven napraten onder het genot van een drankje!

We hopen zo een ontzettend leuke en  informatieve middag te hebben waar we elkaar kunnen ontmoeten en we onze dank kunnen laten blijken.

Aanmelden
Fiets (of rijd) jij 10 juni dus met ons mee? Schrijf je dan hier voor 5 juni in via dit inschrijfformulier: https://forms.gle/YvyPaPy1RQgJCVEC7. Binnenkort ontvang je dan nog meer praktische informatie. Het is overigens geen probleem om iets later aan te sluiten of eerder weer weg te moeten. Laat dit dan even in het inschrijfformulier aan ons weten!