ChristenUnie Rotterdam finalist beste verkiezingsposter van Nederland

Poster foto's
Door Webredactie op 2 maart 2022 om 13:00

ChristenUnie Rotterdam finalist beste verkiezingsposter van Nederland

De poster ‘Voor een stad met een Hart’ van de ChristenUnie Rotterdam is genomineerd voor de verkiezing van de beste verkiezingsposter 2022, georganiseerd door de Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG).

De vijf finalisten (in willekeurige volgorde) zijn:
- De Bossche Groenen, Den Bosch
- GemeenteBelangen, Het Hogeland
- PvdA, Leiden
- Roosendaalse Lijst, Roosendaal
- ChristenUnie, Rotterdam

Meer dan honderd lokale verkiezingsposters zijn ingestuurd. Fractievoorzitter Tjalling Vonk: “We zijn heel trots dat we bij de laatste vijf zitten. Mooi dat onze boodschap zo overkomt. Als ChristenUnie Rotterdam willen we gaan voor een stad met een Hart. De Rotterdammers zijn de hartslag. Daar moeten we met elkaar goed voor zorgen!”

De slogan is al in oktober 2021 bedacht na een brainstorm met allerlei leden. Onze vormgever Danielle van den Dorpel* maakte het af met een prachtig beeldmerk.

De nominatie is extra bijzonder omdat we bewust hebben gekozen geen plastic verkiezingsborden meer te gebruiken. Ook al hangen we niet meer aan lantaarnpalen. Tóch vallen we op.”

Stem mee!
“We gaan natuurlijk alles op alles zetten om deze prijs te winnen. Daarom roepen we iedereen op om te stemmen. Stem hier op onze poster, voor een stad met een Hart! Doe mee dan zetten we samen ons mooie Rotterdam op één!"

Stemmen kan tot uiterlijk 10 maart. De winnaar wordt 11 maart bekendgemaakt.

Poster aanvragen
Wil je ook een poster? Mail naar campagne010@rotterdam.christenunie.nl of download deze onderaan dit bericht!

*Ontwerp poster: Danielle van den Dorpel, www.studioduizend.nl